Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi, speaking here Batrisyia Damia. Welcome to My Paris Town. My land is my words. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Own Link.
No Harsh words allowed here.
Any excuse kat sini.
Click 'Go' sekali sahaja.


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Orang putus cinta cari penawar dalam blog..!! ~HOT~

assalamualaikum^^..

hehe entry cintan cintun dihari JUMAAT , boleh bace x? hehe

tadi cek kat keyword satu blog ade orang carik ni

sedihnyeee:(


memang dulu aku pernah bace entry pasal putus cinta, bukan la aku putus cinta, hehe.. saje je nak kongsi sebab ade terbaca dalam blog seorang blogger, tapi aku xingat pulak sape-.-"

setiap hari ade org putus cinte..?
sedihnye...:(

erkk??

aku xpernah try la pulak sebab aku belum putus cinta lagi? belum putus cinta erkk?? *yer larh tuu.. hehe  

tapi kalau nak cuba apa salahnye kan ^^ ini pun cara islam.. bukannya cara xbetul^^

ini pesanan dari seorang saudara islam yang super awsome^^

diri ini yang jahil pun mula sedar-.-"


pesanan dari saya pulak.. ketahui kamu.. bahawa keperitan putus cinta ini bukan sesuatu yang begitu menyiksakan.. kawal la perasaan kamu.. dan ketahuilah keperitan untuk melahirkan seorang bayi bagai nyawa dihujung tanduk. lagi memeritkan.. dan paling memeritkan apabila nyawa kita dicabut oleh malaikat disaat ajal kita datang , itu lagi memeritkan.. kawal lah perasaan kamu..

ok bye2..!!